Tüm Kredi Kartlarına Peşin Fiyatına 3 Taksit!

TOGO Yeni Dönem Büyüme Stratejilerini Açıkladı, Beta Ayakkabıyı Bünyesine Kattı

TOGO Bi'Sektör Dergisinde Büyüme Stratejilerini Açıkladı

TOGO, ayakkabı, çanta ve deri ürünlerinde erişilebilir lüks anlayışını benimseyerek her koleksiyonunda kalite, tasarım ve konfor dengesini koruyor.

2017’de yönetim değişimiyle birlikte marka; teknolojiyle güçlenen, veriye dayalı kararlar alan ve müşteri deneyimiyle büyüyen bir yapıya dönüştü. Markalaşma ve vizyoner büyüme yolculuğunda önemli bir adım atan TOGO, sürdürülebilir perakende, marka ekosisteminde devamlılık ve yerli markanın yeniden canlanmasında katkı sağlamak anlayışıyla Beta Ayakkabı’nın marka haklarını 2020 yılı itibariyle aldı.  TOGO CEO’su Ahmet Akkuş, markanın yenilenme felsefesini şöyle anlatıyor; TOGO bizim için sadece bir marka değil; geçmişle gelecek arasında bir köprü. 1937’den gelen bu mirası, bugünün tasarım diliyle ve teknolojisiyle yeniden anlatıyoruz. Hedefimiz, Türkiye’de ve dünyada ‘erişilebilir lüks’ kavramını TOGO’nun dokunuşuyla tanımlamak.

Haberin devamını okumak için tıklayın...
TOGO: Mirasını Geleceğin Hikâyesine Dönüştüren Marka